Sunday, February 21, 2010

~tournment badminton peringkat jabatan kejuruteraan elektrik~

huhu...bangun pagi nie...sume otot2 n urat2 terasa sakit..maklumla bukan atlit pon..nak jalan pon rasa malas..rasa nk baring je..huhu..

semalam tercatat satu sejarah tournment badminton peringkat JKE..best sbb dpt kuarkan peluh yg selama ni duk terperap je...dah lama aku x maen badminton..sekali skala main biarla rasa sakit skit2..heheh..

smlm bukan main semangat lagi..aku n syikin dtg kat court badminton ..penganjur program x smpi lagi..kitorang dah sampai..hebatla aty..tunjuk smgt kesukanan yg tinggi..hehe..pagi2 sampai aku n syikin duk kat tmpt duduk dlm court sambil usha2 sape2 yg tgh on d way n sambil berangan2 untuk mewakili malaysia satu hari nanti..hahah..

lepas tu..berlakulah,..satu pembahagian partner secara undi utk permainan beregu..aku diduetkan bersama dgn isteri ketua jabatanku..iaitu kak Lah..mmg best dpt berduet ngan die dlm tournment ini..even umor die dah menjangkau 4o++ tp sungguh hebat die bermain badminton..mengalahkan aku selaku owg muda disitu..haha..banyak plak tips yg aku dpt dpd die..thanks

Sementara menunggu giliran untuk bermain..aku tgkla staf2 lelaki bermain badminton..huyoo..macam tgk Lee Chong Wei berlawan dgn Taufiq hidayat kat dalam TV1...haha...mcm rilek je dorang main..laju..smooth..pukulan smash tajam..macam ala2 terbang pon ada..hehe..hebatla korang..

Lastly..akhirnya kami dapat dpt ketiga untuk kategori(menang2) entah..aku saje jek letak kategori tu,..hihihi...walaupun penat..kepala ku penin..tp aku rasa seronok disamping dpt bermain badminton n bermain dgn anak2 kawan2 ku...hihihi,..

Nanti nak main lagi la..(^_^)

2 comments:

  1. pernah main badminton dulu.Dapat tempat pertama.



    main depan rumah lawan anak jiran.

    ReplyDelete
  2. haha..tahniah2 stingray..sekurang2nya..ada dlm top 3..ekekek

    ReplyDelete