Friday, February 5, 2010

~gOtONG ROyoNG TAman Cina~

2 Hari lepas aku dpt surat untuk sama2 bergotong royong di taman cina bersama student2 (adala dlm 70 owg juga kot)..
So arini Mengikut tentatif pukul 8 am dah start & dijangka abes 1 pm ..Tp aku dah plan nak p lambat sket konon2nya..
So aku p la dlm kol 10 am ngan kak ya..sampai2 je gotong royong dah abes pon..huhuh..(frustla konon2 x dpt buat kebajikan arini..hihi)..budak2 dah wat sesi bergambar ngan lori sampah (ala2 simbolik gotong royong la tu)..
Nampakla ada gak student2 yg aku kenal..sesampai je...malu juga la sbb xdpt join xtvt dorang..nasib baik dorang spoting ngan aku..suh aku n k.ya p menjamu selera bersama mereka di tepi pantai dungun uitm..(makan free tuu)cantik betui view pantai di situ...kebetulan housemate pon xde..so xyah masak arini..
So conclusion nye aku dpt arini,aku just p sana utk tangkap gambo je td..gotong royong aku xwat..ehhee..maaf student2ku..
Then malam nanti..geng2 student gotong royong nie..nak wat BBQ..hehe..syok2(rezeki melimpah ruah plak duk sorang2 arini)..Insyallah aku nak join..hehe...bab2 makan ni xelok kalu tolak nie..
ok tu saje utk arini...bosannyaa duk umah..syikin balikk..huhu

3 comments: