Thursday, February 18, 2010

~jalinan mesra Sem 1 JKE 2010~



Tanggal 30 Januari 2010 tercatat satu sejarah didalam kalender KPKE (kelab pelajar kejuruteraan elektrik) program Jalinan Mesra Sem 1 Jab. Kejuruteraan Elektrik 2010 dpt dijalankan dgn penuh gaya ,mutu dan keunggulan..chewah..Bangga betui aku..thanks to sume ajk std yg bertungkus lumus slama ini..

Feedback yg aku dpt dpd std sem 1 amatlah menggalakkan..mereka mengharapkan ada lagi program sebegini dilaksanakan..suka2...

Terima kasih pd rakan sepasukan, Tarmizi & Amat yg juga menjadi tulang belakang KPKE ni..tanpa korang sume..sapalah aku sebnernya..hahaha..poyo je ayat..

Thn ni,aku nak fokus betui2 kepada prog std ni..aku harap dpt menaikkan semula nama Kpke diperingkat persada PSMZA (chewah beso betui cita2 aku sbnrnya)

Even kekadang aku penat memikirkan program2 nie,..slalu je balik lambat..huhuhu...demi nama KPKE ni..aku sanggup lakukan..hahaa..biasala..owg bujang..bole la join2 xtvt ni..tunggu xtvt seterusnyee...yeahh...

No comments:

Post a Comment