Sunday, February 14, 2010

~seLesai sudah kenduri..huhu~

pagi2 dah buat hal...tayar kete bocor..huhu..kedai sume tutup..sbb CNY...so terpaksa la pakai tyre spare kecik utk kete ku yg comey tu..esok harap workshop bukakla..sbb aku dah nak balik dungun...huhu..lusa dah kejee.....waaaa...

Berbalik pada topic utama arini...Penat betui arini..walaupon bukan aku yg kawen tp kazen aku..memang letih mengalahkan tuan rumah..hikhik..padahal..kalu ikutkan aku sbnrnye..duk tgk2 owg buat keje je..tp nape yg aku penat lebey2 nie..please la aty..jngn ngada2 k..keje ciput penat je lebey..

tapi sekurang-kurangnya aku smpt la jadi 'pengubah hantaran terjun'..wah..majuu aku skng ni..leh bukak bisnes lepas ni..n jadi 'photographer terjun' gak..mmg best..walaupon aku ni bukan la bdk dikalangan yg mempunyai skill art yg tinggi...tp puas ati aku dpt membantu kazen aku sorang ni..

Even simple je aku wat..tp nampak begitu artistik & menarik skali dr pandangan sisi mataku..(puji sendiri je la)...bukan aku xmo menolong owg di dpur..memandangkan begitu ramai skali chef2 yg berkaliber disitu..so aku sbgai pemantau hanya memerhati dr atas sahaja..(*_*)..jdi utk isi masa lapang ku,aku meng'offer'kan diri ku sbgi mak andam n photographer..hihhii...cayalah aty..hehehe

Buat kazen aku (laki)..slamat pengantin baru..smoga berbahagia ke akhir hayat..amin...


p/s: besok nak balik dungun plak..huhu..malasnya nk p keje...nak cuti lagiiiiii


~hasil gubahan ku..mcm nk balut hadiah arijadi je...hihik~


~gambo yg diambik oleh photographer amatur..ahaha..gne kamera handset je..uhuhu~



No comments:

Post a Comment