Monday, February 8, 2010

~hUHuhu..makin kurang kawanku~

Esok last day k.yus kt psmza..huhu..sedey betui..kurang member aku kat poli nie..Dah la dua2 tu masuk skali ngan aku (Shaffie n k.yus)..n dua2 dpt pindah..tinggalla aku yg masih setia kat sini..huhu..Sepanjang Perkenalan dengan mereka berdua..mmg sgt2 best..aku dah anggap dorang cam abg n kakak aku sendiri..K.yus seorang yg sgt garang ngn student2 die..tp ngan kami..sgt2 la kebudak-budakan ...hehe..byk aku belaja dr die..xkirala dr segi ilmu,kepakaran n everything...thanks so much...banyak memberi idea n advise skiranya aku menghadapi masalah...huhuhu...Ape2 pon , even k.yus ni kecik je owgnya, aku kagum semangat k.yus bertungkus lumus utk mendapatkan sesuatu..tabik spring la kat k.yus..(^-^)..Ape2 pon aku doakan smoga k.yus n shaffie..dpt menjalankan tugas dgn sebaik-baiknye di tmpt baru..dan semoga berbahagia di samping keluarga tercinta..& aku harap persahabatan ini,x berhenti di sini sahaja..setiap pertemuaan itu pasti ada perpisahan..tp setiap perpisahan itu ada hikmahnya...friendship 4 eva..Luv u All My friENDS..


No comments:

Post a Comment