Sunday, August 8, 2010

~yeahh I'm very happy today,but rasa nak kene fever laa~

Rasa dah lame dah x update blog nie..hehe..ceh..budjet cam ramai je baca..hikhikhik..arini aku nak menaip2 sket..dan arini mood agak heppy sket..hehe..(wink wink)..aritu trn kl jap..anta buku control system ogata adik nak blaja..smgt betui..(konon kasi support kat adikla nie)

Bosan2 aku p shopping2 kat jalan pasar (tolong belikan komponen utk student) ... destinasi seterusnya p ke low yat..even aritu aku tau ada PC Fair kat KLCC..erm..rasanye harganya lebey kurang sama je kot kan....round2 area situ..lepas tu melayang gak duit nak beli barang yg aku nak sgt.. (^_^) .. tp xpe..yg penting puas hati..

Perut time tu dah mula menyanyikan lagu2 yg agak rancak..yela..seharian berjalan..penat la..lapa la..ape lagi balik tu singgah makan MCd jap kat bukit bintang..mak aiiihh..ramai betui org masa aritu..macam2 gaya owg aku tengok..aku plak yg macam terkena culture shock kat situ..hehehe.

''Kak kasi set double cheese burgeR satu ,yg medium pnye eh kak,pastu tambah cheese burger ngan air milo..yg set tu kasi air coke k.." pergh banyak gle makan ni..Alhamdulllillah kenyang perut..Time tu aku xtau ada xtvt ape kat bukit bintang tu..dah abes makan p tgk kat tmpt ramai2 orang tu...rupenye2 ada konsert F&N..patutla ada iklan dalam tv aritu..Nampakla si awal ashari jadi pengacara..

Tetiba..aku terpandang ke arah pentas..macam pernah tgk budak ni..tp sape yer..agak2 satu skoll ngan aku x?ker budak bilik aku dulu??...sambil berfikir2 time tu...gaya pon lebey kurang sama ngan aku..hehehe..laa Yuna la..hehe..(die pon x kenal aku sape..hikhik)..sempatla layan music Yuna kat situ..memang terbaikla yuna..tgk live die main gitar...best..aku xdela layan sampai habis konsert..sbb aku nak berkejar2 balik k tganu plak..abes yuna pnya persembahan..aku pon balik la..

So motif utama aku menaip blog arini..aku just nak bagitau tudung yuna tu lebey kurang color ngn tudung aku pakai aritu..hahhaa...(apela aku ni)..saje2 mengisi masa lapang di waktu pagi yg indah...lalalala


best la yuna time nihh

Yuna on screen

''oh bulan,jangan layankan diriku lagi,pabila airmata membasahi pipi..lalala"



aku tgh blur..adakah tudung yuna sama dgn tudung aku??

No comments:

Post a Comment