Wednesday, August 11, 2010

~Selamat Datang Ramadhan~


Salam kepada seluruh umat Islam..salam Ramadhan..Alhamdulillah hari ini kite dah start berpose dan malam td dah start terawih..& pagi td dah start pon bersahur..alhamdullillah..moga2 pada Ramadhan kali ini..marilah sama2 melipat gandakan amalan kite di bulan Ramadhan..Insyallah

Start dr semalam xputus2 ucapan salam ramadhan dr sahabat2..Terima kasih..bukan nak mengatakan diri ini adalah glamor ke x..aku pon pasti kamu pon menerima ucapan2 sedemikian..aku teringat kata bos tmpt keje lama aku dulu..die kata..patutnya kita patut meraikan kedatangan bulan ramadhan ni..kenapa bila tiba hari raya,kite beriya2 memberi ucapan hari raya? Oleh itu x salah kite memberi ucapan selamat kepada sahabat2 kita..dengan ini secara x langsung memeriahkan bulan ramadhan itu sendiri,disamping mengingatkan kita tentang kedatangan ramadhan.. =)

Aku nak share ucapan mesej dari sahabatku..sangat menarik..

''Salam..Nama saya Sya'ban.Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya Ramadhan akan datang mengunjungi anda x lama lagi bersama isterinya iaitu Rezeki & Kedua2 anaknya iaitu Sahur & Iftar.Mereka akan ditemani oleh ketiga2 cucunya iaitu Rahmat,Barakat & Keampunan..Mereka akan pulang 30 hari selepas menaiki pesawat Eid airlines..Hargai mereka & anda akan mendapat berkat..Semoga Ramadhan menjadi titik perubahan & persediaan menghadapi persediaan menghadapi mati & mahsyar.''

Buat sahabat2 sume Mohon maaf atas lisan yg x terjaga & dr segala tingkahlaku..selamat menyambut Ramadhan AL-mubarak..



No comments:

Post a Comment