Monday, August 16, 2010

~eDIT pICTure Aimi n Iqbal~

Hari ni,lepas waktu kelas..utk mengisi lapang yang terluang..teringin plak nak edit gamba..so terpaksala aku instal photoshop...da lame aku tinggalkan photoshop ni..jdi kene asah balik skil mengedit ni..huhu..so mangsa edit pada kali ini adalah..Aimi & Iqbal..Yeay..sori pjm gamba korang berdua k..

Actually,aku xtau nak wat motif ape pada pict ni,jdi aku wat ikut suka hati je..rasa gembira je rasa..hahhaa..kalu x lawa tu minta maap eh..sbb br nak mengasah balik skil2 yng sudah berkarat..

Jadi,lama jugala aku edit..kejap2 tukar..kejap2 padam..last2..ni la hasilnya..korang bole tgk n nilaikan..hehehe..(perasan sendiri je ni)..nxt time lagi cantik aku wat k..Untuk lihat gamba yg lebih jelas..just click on dat picture k..

Daa..Selamat Hari Isnin.. (Balik tgh pk nak mkn ape berbuka nnt..huhuhu)

No comments:

Post a Comment