Wednesday, August 25, 2010

~Xtvt After TerAWih prayer~

Assalammualaikum sume (^_^) ..hari ini mari mulakan dgn hari yg ceria k..Alhamdulillah ari ni cukup kite berpose slama 15 ari..thn ni rasa cam sekejap je pose kan..hope thn depan aku dpt bertemu lagi dgn Ramadhan..InsyAllah..tup3 nxt week dah nak balik kg..huhu..So marilah kite sama2 melipat gandakan amalan kite..lebey2 lagi da nak masuk pertengahan Ramadhan..Moga2 kite sume dpt bertemu dgn Malam Lailatul Qadar..Amin..(cukup tazkirah pada hari ini..esok smbg lagi..(^_^)..

Berbalik pd topik pd hari ini..bukan balik umah k..hihihi..(aku bajet cam ramai je nak baca nukilan aku ni..hehe)..aku nk citer cket pengalaman smlm..

Lepas terawih,aku tgkla pemandangan sekeliling..SubhaAllah..cantik sangat pemandangan semalam..kalu korang perasan..bulan mengambang dgn cantiknya..ada nampak awan lagi..Ya Allah cantik sungguh ciptaanMu..pastu xnmpk pon cam waktu malam..sbb kite nampak awan tu berarak cantik..suka sgt suasana semalam..seriously aku rasa tenang sgt..mungkin dah masuk pertengahan Ramadhan..

Jadi dlm kepala aku duk pk..smpi je umah aku nak try snap pemandangan ni..smpi je umah..ajak ckin p depan umah minta teman..hahaa..thanks ckin..Tgk kusyuk2 duk amik gamba..lalu la jiran kami ngn naik motosikalnya (student mekanikal)

''Cik wat pe ni,tgk anak bulan ker?".."A'a..besok dah raye yer''..hehe..pastu budak sblh umah kami lak siap kuar umah lagi (student uitm)..mgkin nampak flash yg menganggu mata dornag kot..hehe..''Kak wat pe ni ?''...''owh xdela..saje2 amik gamba'',jawab ckin sambil tersenyum..

So kat sini aku nak share beberapa pic yg dpt snap..nampak cam waktu siang..tp sebenarnya korang jangan tertipu..gamba2 nie sume waktu malam yer...penat aku duk berdiri kat situ macam pakguard..owg lain lalu lalang..wat2 xtau je..hahaaa

pemandangan pd jam 10.30 malam.. (aku xtpo tau)

kawan2 itu bukan matahari yer..itu bulan namanye.. (^_^)

huh..cam horror je umah nie..umah kosong ni..sape2 nk duk dungun ley la beli umah ni yer

Kesimpulan yg aku dpt..aku kene pakai ISO yg tinggi...br dpt pic yg lawa2..then kene tmbh kan +/- tu..br picture nmpk cantik..

No comments:

Post a Comment