Tuesday, April 12, 2011

~nukilan seorang insan biasa...yg lama dikenang yg baru dihargai..~

Assalamualaikum w.b.t..tetiba rasa touching lak..sem nie dah semakin berakhir dan
maksudnya..aktiviti kelab makin melabuhkan tirai utk semester ini..macam2 pengalaman & aktiviti yg dilalui bersama ahli-ahli kelab..

Tetiba terasa kehilangan buat budak2 sem 6 dan sem 3...mereka banyak mengerakkan program dan membantu saya n penasihat lain..thanks a lot..sperti sem2 yg lepas..kepada geng2 faiz.mahadi,ikhwan,fisya,yanie..(maap xmenyebut nama kalian semua) yg slalu dlm hati saya yg byk membantu juga sewaktu ketika dulu

Semalam juga..kirenya program akhir bersama kelab pada sem ini..Meraikan sem 6 n sem 3 yang akan tamat belajar n menjalani latihan industti..terima kasih pada safwan,najib,aiman,rahila,ruby,laila,fiza,murni,hadri,azri,toku,azfar,irfan,bukhari,sila
n de geng..yg saya gelarkan mereka dak2 DTK..(maap xmenyebut nma kalian2 sume k)..hhehe..paling saya xlupa..ahli kelab yg paling setia.. ICHA in da house..hehe..pasti sy yg paling terasa kehilangan..huu

Bermula dari program jalinan mesra 2011,lawatan sambil belajar TCI,program bakti siswa tasik kenyir,Gotong royang masjid batu 7 dan dinner..

Pada semester akhir,saya doakan anda berjaya di dunia luar nnt,gunakan apa yang anda belajar sewaktu di dlm kelab,semoga Allah sentiasa merahmati perjalanan kalian sume k..pada semester 3..slamat menjalani latihan industri,rebut segala peluang yg ada utk mempelajari alam pekerjaan..(dah naik sem nnt,jalan lupe join Kjke lagi yer)..pada sem 1 & sem2..kehadiran anda..
sentiasa saya nntkan..smoga berjaya utk final yg bakal tiba..

Pada miji n k.dilla yg banyk membantu dri segi memberi idea..thanks a lot..pada poji yg slalu menyibuk dlm program kami..haha..
syikin isma..yg slalu juga mengikuti program ini..thanks a lot..saya sayang kamu sumee..

Yang lama pasti akan diganti yg baru...jadi pada sem 1 & sem 2 ...mari ramaikan ahli n memeriahkan aktiviti kelab diharap..kalian semua..diharap kalian sume lebih hebat dr pada senior2 kamu sume..kami menerima hati terbuka..dgn kehadiran kalian bersama Kelab..kali nie..cuba menaikkan nama KJKE & PSMZA agar lebih dikenali diluar sana..

Saya sayang kamu sumee...(^_*)

(macam style ucapan je tulisan nih..hehee)




''Yang lalu telah hilang dan mendatang belum terwujud,Harimu adalah yang sedang engkau jalani sekarang''sharing is caring..(^_*)

3 comments:

  1. aty.... tersentuh hati i... thanks to aty gak, sebb ajak kita

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH CIK......
    Thanks a lot.....all the best in your life and career...
    semoga kita bertemu kembali pada suatu masa akan datang....
    Patah Tumbuh Hilang Berganti tapi yang patah tidak sama dengan ganti baru...
    Kenang kami selalu....
    MOHD HADRI and geng..

    ReplyDelete