Tuesday, April 19, 2011

~Kunci keretakuuu~

Assalammualaikum w.b.t sume..wah rasanye cam lame lak xmengarut-ngarut dlm blog aku nie..heheh..(ada ker yg nak baca nie)..dis week minggu nie..da start da minggu peperiksaan utk student2 aku..esok paling aku x sabar nak menanda paper student2 aku..siap membeli beberapa batang pen warne merah..rasa bersemangat betuii..kepada pelajar2 ku sume..Selamat menjawab soklan peperiksaan..Doaku mengiringi kalian sumee..Amin..

Penyakit pelupa aku datang kembali..isk2..apala..ape yg aku pkkan nie..isk..smlm sewaktu utk keluar sekjap ke bandar Dungun yg terindah nie..tanpa berfikir panjang..aku mencapai kunci kereta di atas meja..Jeng2..Suspeen plak aku rasa..auwww..

As usual..dis week pnye turn kete kesayangan Ckin berada di port paking..kete aku kat kawasan luar rumah..sambil mengoyangkan2 kunci kete terus menuju ke kereta aku di kawasan luar rumah..


T
ip Tip (aku menekan butang kunci)..pelikkk laa..Laen bonar bunyinyee..macam2 perasaan datang time tue..cuak pon ada..aku Konfius seketika....



....nape kete ckin yg bernyala lampunye..bukannye kete aku..




Huahuahua...aku rasa nak gelak guling2 je kat situ juga..dah la ada student aku time tu..hihihi..rupeny2 aku dah tersalah amik kunci kete..(kalu bawa kete ckin pon,mesti die xtau nie,..hihi)


Then dengan muka slumber je..aku pergi mengambil kunci yg sebenar didalam umah...(^_0)


THis week lagu tema aku melayan lagu jiwang Bruno Marss plak...


''kini hari-hari yang aku lalui penuh dgn harapan dan penuh dengan ketenangan dalam jiwaku.
kini aku memiliki azam yang tinggi,usaha yang kuat dan kepatuhan yang meningkat kepada Penciptaku.Aku yakin Allah akan mengubah keadaan hidupku selama aku berusaha ke arah itu juga..insyallah..(^_^) sharing is caring.

2 comments:

  1. hihihihi..pakai amik je kan??? slalu letak kunci kete tempat yang sama ke??? sampai boleh amik je kunci kete lain?? hihihihhi

    ReplyDelete
  2. k.ryn:a'a..maen amik je nie..merata2 letak..itu yg amik kunci lain..nasib baik bukan amik kunci umah utk kunci kete..hehehe

    ReplyDelete