Sunday, April 4, 2010

~kUrsus kALKULATor scientific,JKE PSMZA~

Tarikh : 3 April 2010
Hari : Sabtu
Jam : 8.30 am ~ 5.30 am
Yang terlibat : k.midah,k.gauri,ckin,dilla,aku,ajk student and Peserta student

Last holiday,ckin balik umah so tinggallah aku keseorangan di umah..uhukuhuk..dengan kepala ku asyik penin je sejak 2-3 haritu..xtau la knape..bile tampal koyok..okla sket..uhuhu..

planning ari jumaat nak tgk citer 'clASH OF titans'..tgk preview kat tenet cam best gle..last2 terpksa batal..xpe2..aku paham2..xkisah pon,.. =) .

Berbalik topic diatas adalah berkisar berkenaan dengan Kursus Kalkulator sciencetifik ..Interesting..Even macam simple je dgr..sure korang ckp..'' ala ape la sangat nak belaja gne kalkulator...tekan2 dapat la jawapan..budak 2 tahun pon pandai main bende ni''..(tipula..budak 2 thn tau gigit kalkulator adala..)

Kursus Kalkulator adalah projek pertama K.midah..tahniah diucapkan kerana dpt menganjurkan satu kursus yg banyak faedahnya..bukan setakat student je..aku sendiri pon dapat belajar..actually..aku dijemput sebagai jemputan perasmian program tersebut..last2 aku jadi 'fasi terjun' .. dpt gak isi masa lapang ku time cuti2 nie..rupenye2 spjg aku blaja dr skoll sampai la masuk universiti..aku x penah gne segala function dlm kalkulator tersebut..yg aku tau wat +,-,bahagi , x & etc..

Sepanjang Program berlangsung,sambutan yg diterima amatlah mengalakkan daripada peserta (student)..walaupun target peserta adalah seramai 60 orang tp yg hadir ada 1/2 dpd jumlah..namun semua itu tak mematahkan semangt kami semua..

peserta2 nampaknya sangat enjoy melakukan proses menekan2 kalkulator..pendek kata mmg best la..so dengan adanya ilmu didada mereka..harapan dapatlah mereka berkongsi dengan rakan2 mereka..


pic aku xde..kalu ada aku letak k..nak tjk skill aku menggunakan kalkulator..hehee

no no no...

2 comments:

  1. waa...
    dh buat blog psl kursus kalkulator trus...
    hehe...

    ReplyDelete
  2. hehe..yup2..saya mmg advance sket..thanks sudi menjengah blog saya

    ReplyDelete