Tuesday, May 3, 2011

~Alhamdulillah 2 Mei ~

Slamat pagi sumee...lame x update my blogs..hehe..

Alhamdulillah..smlm umurku semakin bertambah..rupenya2 da tua da aku..hehe.. tp maintain comey lagi..haha..perasan..

Terima kasih ya Allah..kerana memanjangkan umo ku ini..bermakna makin banyak lagi tanggungjawab aku di dunia ini..mudah-mudahan Allah permudahkan perjalanan hidup aku dari hari ke hari..mekasih my mum..masak begitu banyak skali utk my birthday...sedap skali air tngan ibu..mekasih my abah yg begitu caring padaku..pada adik2ku..pagi2 da memekak dgn lagu hepy birthday dgn mengunakan spekar..sakit plak telinga aku..terjaga terus aku dari tdoo..

Hari ini bertambah lagi usiaku,hari ini akan bertambah jua tanggungjawabku,hari ini akan menjadikan diriku lebih matang menghadapi ujian yang mendatang, hari ini akan menjadi saksi ketabahan diriku mengharungi onak duri..hari ini Allah telah memendekkan lagi jarakku denganNya..semakin berkurang tempoh utk beramal,semakin kubur mempersiapkan tempat untukku..semakin bersedia menjemput,semakin dekat masa amalan dihitung dan semakin hampir haruman firdausi @ azabnya jahanam..

Semoga Allah memberi keberkatan kepada insan yg lemah ini..amin... =)

2 comments:

  1. salam.. aty..
    hepi belated birthday...semoga panjang umur.murah rezeki n cepat2 naik pelamin sendiri..hehhe
    sory lmbat wish...
    bz ngan famili aritu..ni diorg dah balik dah..

    ReplyDelete
  2. wslam fiza..owh xpe2...phm2..hehe..mak dah balik eh dr dublin..bestnye mak fiza p jejalan sana..hehe..amin..insyallah diperkenankan doa..(^^)..fiza take care tau..

    ReplyDelete