Sunday, September 26, 2010

~Behind de scene of Suliana's wedding~

Warna Tema Maroon

Assalammualaikum...Hari ni,badan aku xbrape sihat..start semalam batuk & rasa nak selsema..huhu..tp mood nak berblogging & upload pic nasib baik masih ada..hehe..semalam bertungkus lumus utk mengedit pictures kawen raja sehari iaitu Suliana a.k.a Ana..

Tahniah buat Ana & Hubby..selamat pengantin baru..yg xbestnye..aku paling datang awal majlis perkahwinan ana..Pengantin laki pon xde lg time tuh..pengantin pompuan siap pakai baju tshirt lgi..isk2..sempoi betui ana..so aku x berkesempatan nk snap bersama pengantin yg memakai baju pengantin..huhuhu..

So disini..aku upload pictures before ana dimekap..tp seri pengantin jelas terpancar diwajah Ana.

x dpt snap ngan pengantin pon xpela..bergamba ngan banner..huhu


''Mane mak andam nie..ish2..xangkat plak call'' ana berkata dlm hati


berfoya-foya bergamba didlm bilik pengantin..Hahha


Me & Raja Sehari Ana..(tembamnye aku...)


Sukanya diee..hehe..i'm happy for u


Seri Pengantin



Selamat mencuci mata sume...tadaaa...nnt aku upload pic raye k..

Buat Ana..smoga menjadi isteri yg solehah dan dpt berbakti kepada suamimu..Insyallah..

No comments:

Post a Comment