Monday, May 3, 2010

~My hOBbies~


xde keje cari keje..hehe..nak share my hobby..
mula2 tertarik utk wat collection time tuh thn 2008..baru 2 thn lepas..aku p umah adot kat Teluk Intan..then aku tertarik dgn satu sudut kat peti ais die...mmg cantik..ape die korang tau,..jeng2..fridge magnet..aku jd kemaruk utk mengumpul fridge magnet..hehe..bile aku p umah adot(setakat ni 2kali k)..aku sure p belik2 tgk kat fridge magnet..

so bermula..pengambaraan aku mengumpul fridge magnet..pada mulanya aku nak collect fridge magnet dr oversea shj..xpe masalah susah plak nak dpt stok..kekadang aku sanggup tgk kat internet nak cari bende2 nie..hehe..

Last2..aku tkr pikiran..aku nak collect fridge magnet yg dr oversea + yg menarik hati..biasa kalu aku p jalan2..aku nampak fridge magnet yg cam pelik n cantik2 aku akan beli..lagi satu..kawan2 aku yg tahu akan hobby aku ni,dorang akak belikan utk aku satu..hehe..kalu x..aku kirim je..hehe

Setakat nie,,yg oversea aku x byk collection ,tp ada dari Las Vegas,Jepun,United Kingdom,australia and aku masih menanti yag dr Bandung + Ireland + Thailand..hehe (^_^)..paling byk dr malaysia la..xpela wat permulaan kan3..hobby ni juga merebak ke ahli keluarga aku..sampaikan adik and my mum aku pon support gak..hehe..salute dorang..

dlm masa yg sama ..aku pon suke mengumpul keychain..keychain ni kebayakkan di beri oleh kawan2 aku yg suka sgt travel..aku yg stay dptla cenderahati dr dorang..ada dr spanyol,china,thailad,bandung,karabi,autralia, paris and from malaysia..best2..sgt kamu semua..


No comments:

Post a Comment